rentevent black
MAGAZIN
Tips and Insperations

השכרת קייטרינג לאירועים – מדוע דווקא חלבי?

Share on facebook

בעבר אירועים גדולים התקשרו למטבח הבשרי בלבד, כאשר דווקא אירועי הבוטיק הקטנים לא חששו מהמטבח החלבי ויצרו אפשרויות למנות קייטרינג חלבי לאירועים שמשכו אליהם קהל רב. לקישים, ללזניות, לפשטידות והמאפים, לפסטות ולמנות הרבות הנוספות, נמצא מקום של כבוד על השולחן תחילה באירועי הבוטיק הקטנים, ובהמשך גם באירועים גדולים יותר.

המטבח החלבי, מגוון אפשרויות טעימות

גבינות מובחרות ואיכותיות מן הגליל והגולן ואף ממדינות ידועות באירופה לצד ירקות טריים וחומרי גלם מצוינים אחרים הקיימים בישראל בשפע, הפכו את אפשרויות היצירה במטבח החלבי לרחבות ומגוונות, וכל חברת קייטרינג חלבי לאירועים מציעה כיום תפריט עשיר ומגוון אשר אינו נופל ביוקרתו, במראהו ובטעמו ממטבחים מסורתיים אחרים, המציעים ארוחות על טהרת הבשר.

קייטרינג חלבי לאירועים נפוץ גם בקהילות של צמחוניים המבקשים ליהנות מאוכל משובח ללא פגיעה בחי ואכילת בשר, וחברות וארגונים היוצרות אירועים קטנים דוגמת ערב צוות או ערב מחלקה לעובדים בוחרים להתחשב בצמחוניים שבחבורה, כמו גם לספק לכלל העובדים ארוחת שף משובחת.

קייטרינג חלבי – תכנון והזמנה

בתכנון של ארוחה חלבית לרוב תספק חברת הקייטרינג תפריט הכולל מחירון ממנו יוכל לגזור הלקוח כמות מנות מרכזיות כרצונו. על מנת לתכנן נכון את כמויות המזון באירוע, אשר בניגוד לאירועים אחרים אינן מסופקות על פי מנה לאורח, כדאי לשאול מראש לגודל המנות וההספק שלהן בעבור מספר סועדים.

בצורה זו תוכלו לתכנן כיצד להזמין כמות מספקת על פי מספר האורחים של פשטידה המתחלקת לתריסר פרוסות, לזניה הנחתכת לכעשרים פרוסות וסלט המספיק לארבעה אנשים. חשוב לשלב ביחסים בצורה שווה מנות על בסיס ירק, מנות הכוללות בצק ופחמימה, סלטים טריים, חלבונים וכמובן קינוחים. חברה מקצועית המציעה שירותי קייטרינג חלבי לאירועים תדע לסייע בתכנון זה היטב בצורה מושכלת ונכונה ולהמליץ על המינונים והשילובים המתאימים.

בהזמנה של הקייטרינג לעריכת הארוחה במקום האירוע, ללא מטבח המאפשר חימום והגשה, מומלץ לוודא מראש עם חברת הקייטרינג כי כל המזון מגיע חם וטרי ומוכן להגשה. בין האירועים הבולטים המותאמים להזמנת קייטרינג חלבי ניתן למצוא מסיבות רווקות, ימי הולדת, בריתות וברית מילה, אירועים עסקיים ואירועי חברה, כנסים והרצאות ואירועים קטנים לספורטאים.

ומה לגבי עניין הכשרות?

חשוב לדעת כי למרות שמדובר במטבח חלבי בלבד, עדיין נדרשת תעודת כשרות מחברת הקייטרינג על פי אופי ורמת הכשרות, בקיום אירועים באולמות ומתחמים שומרי כשרות. בתחום המטבח החלבי יש מי שבוחרים להפריד אותו לחלוטין מן החי, ויש המתירים אכילת דגים לצד מאכלי חלב וגבינה. למקפידים חשוב לוודא מהו סוג ההיתר ותעודת הכשרות המסופקת לחברת הקייטרינג.

ולסיום- הקינוח: יתרונו הגדול של המטבח החלבי הכשר הוא האפשרות למגוון קינוחים חלביים עשירים אשר מצריכים קיבה נפרדת מן הסועדים, שלא ירצו לוותר עליהם. עוגות גבינה קרות ואפויות, מוסים, קצפות, שילוב בין מקפאים שונים ושמנות לפירות טריים, קינוחים אפויים וקינוחי כוסות, ואלו רק חלק קטן מן המגוון שיהפוך כל ארוחה חלבית למושלמת.